Контакт-центр

Споживачам електричної енергії цілодобово

 

З першого березня 2014 року в компанії «Хмельницькобленерго» працює КОНТАКТ-ЦЕНТР (CALL-CENTER). Це є спеціалізований підрозділ, що займається обробкою звернень та інформуванням споживачів електричної енергії голосовими каналами зв'язку.
Розмови за багатоканальним номером 0 800 50 50 62 зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України для абонентів є безкоштовними, за багатоканальним міським номером (0382) 75 52 00 - оплачуються згідно діючих тарифів міського чи міжміського зв’язку.

Email: call-center@oe.ic.km.ua
Кол-центр надає споживачам електричної енергії інформаційно-консультаційні послуги. Зателефонувавши в Кол-центр, абонент зможе отримати інформацію в автоматичному режимі або в спілкуванні з оператором. Автоматичне меню самообслуговування надає можливість абоненту отримати необхідну інформацію натисканням відповідної клавіші на телефонному терміналі:

1 - стан особового рахунку;
2 - тарифи для населення;
3 - інформація щодо перерв в електропостачанні;
4 - розклад роботи підрозділів "Хмельницькобленерго";
5 - процедура підключення до електромережі;
6 - залишити пропозиції або скарги;
0 - з`єднання з оператором.

Якщо абонент не вибрав жодної клавіші меню але при цьому залишається на зв`язку – він автоматично з`єднується з оператором Кол-центру. Також голосовим меню можна керувати натисканням необхідної клавіші, перервавши його прослуховування.

Номери Кол-центру періодично будуть повідомлятися в засобах масової інформації та постійно друкуватися на рахунках за спожиту електроенергію. 

КОНТАКТ-ЦЕНТР (CALL-CENTER)
ПАТ «Хмельницькобленерго»
цілодобово - 0 800 50 50 62 або (0382) 75 52 00

Наверх