Черговий етап реалізації «чорного» сценарію ФДМУ. Що далі?

Як ми уже інформували громадськість, зокрема, й через всеукраїнські та обласні засоби масової інформації, посадовці Фонду держмайна України прагнуть незаконно змінити очільника АТ «Хмельницькобленерго» Олега Козачука та, ймовірно, таким чином відкрити доступ до фінансових ресурсів підприємства своїм «замовникам», які наразі залишаються невідомими. Перейшовши всі межі законності та елементарної порядності, ФДМУ намагається досягти своєї мети нелегітимним складом наглядової ради Товариства, ігноруванням можливості відкритого діалогу на Загальних зборах акціонерів Товариства.

Черговим етапом реалізації цього «чорного» сценарію стала скарга ФДМУ на державного реєстратора до Центрально-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції. Текст скарги зводиться до того, що Фонд не може виконати управлінське рішення зі зміни керівника. І ось тут у менеджменту та й усього колективу Товариства виникає низка запитань:

1) Чому скаржник Фонд? Яке він має відношення до реєстраційних дій? Хіба він є органом управління Товариства і може призначати керівника? Ні, не може. Рішення приймає виключно наглядова рада. Але ж наглядова не скаржиться, скаржиться Фонд, який у цьому випадку є лише представником акціонера (держави). І скаржиться на те, що він не може зареєструвати керівника. То, на думку Фонду, у нас тепер кожен акціонер може подавати реєстратору заяви про зміну керівника підприємства?!

2) Чи може Фонд подавати заяву державному реєстратору? Ні, не може. Його немає в переліку осіб, визначених ст. 1 закону «Про державну реєстрацію…» і він не є уповноваженим представником Товариства.

3) Чи подавав Фонд таку заяву самому реєстратору? Ні, не подав. Відсутні будь-які відомості про звернення до державного реєстратора у зв’язку зі зміною керівника Товариства.

4) Чи правильно складена скарга? Ні, не правильно. Вона не відповідає вимогам ст. 34 закону «Про державну реєстрацію…». До неї не долучено ЖОДНОГО документа, який би підтверджував порушення прав Фонду чи взагалі стосувався ситуації.

5) Чи обґрунтовані в скарзі порушення з боку держаного реєстратора? Звичайно ж, ні.

Нещодавно, перед розглядом цієї горе-скарги на колегії територіального управління Мінюсту, установу пікетували представники АТ «Хмельницькобленерго» та громадські активісти з вимогою законності та неупередженості дій служителів юстиції. Та останні, на жаль, не дослухалися ні голосів громадськості, ані голосу сумління: всупереч положенням закону «Про державну реєстрацію…» та принципам здорової логіки, очевидно, через чиюсь «пряму вказівку», управління прийняло рішення, яке йому прямо заборонено було приймати.

Скарга Висновок 

Менеджмент Товариства не має наміру бездіяльно мовчати під натиском цього псевдо-державницького свавілля. Попереду — неминучі судові процеси...

Тим часом увесь колектив АТ «Хмельницькобленерго» продовжує сподіватися на втручання в цю ситуацію найвищих державних керманичів.  Адже коли кілька державних органів прямо, наполегливо і цинічно порушують норми законів, які є для них основними, з однією лише метою, — щоб керівниками підприємства стали невідомі люди з незрозумілою програмою дій, — причина може були лише одна. І ім’я їй — рейдерство.

Відділ зв’язків із громадськістю

Наверх