15 Вер 2016
3133

Інформування споживачів стало ще ефективнішим

Як повідомляє Дирекція з інформаційних технологій ПАТ «Хмельницькобленерго», для забезпечення швидкого та ефективного інформування споживачів електроенергії — побутових та юридичних осіб — у Компанії удосконалено сервіс SMS, e-mail-розсилки.

Власне, сервіс функціонував і раніше, але можливість ініціювати розсилки була надана тільки Контакт-центру ПАТ «Хмельницькобленерго». Нині ж ініціювати процес розсилки SMS, а також повідомлень на електронні поштові скриньки мають усі відокремлені підрозділи Компанії.

SMS, e-mail-інформування — сучасні засоби бізнес-комунікації, що можуть бути застосовані в різних напрямках діяльності, в тім числі й за потреби інформувати споживачів про зміну тарифів, про планові чи аварійні відключення, суми заборгованості тощо. Окрім того, зазначають у Дирекції з інформаційних технологій, цей механізм забезпечує оперативність донесення релевантної інформації та може слугувати інструментом верифікації особи.

Прес-служба ПАТ «Хмельницькобленерго»

Наверх