Центр розгляду скарг (далі – ЦРС) розглядає скарги заявників щодо порушення їхніх прав та законних інтересів рішеннями, діями (бездіяльністю) оператора системи розподілу в особі АТ «Хмельницькобленерго» (далі – Товариство) відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Правил роздрібного ринку електричної енергії, вимог Кодексу систем розподілу.
Звернення, які не є скаргами, розглядатимуться й далі у загальному порядку.
Фахівці ЦРС опрацьовуватимуть скарги, які подано у письмовій чи електронній формі, у строк не більше одного місяця з дня їх надходження. А скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені питання неможливо, керівником ЦРС визначатиметься термін, необхідний для їх розгляду, про що буде повідомлено заявникові, втім загальний термін надання відповіді не може перевищувати сорока п’яти днів.
Скаргу в інтересах споживача може бути подано іншою особою, трудовим колективом або організацією, яка здійснює правозахисну діяльність, що отримали від споживача відповідні повноваження, оформлені в установленому чинним законодавством порядку.
Звернутися до Центру розгляду скарг можна зі скаргами щодо дій Товариства, які належать до його функціональних повноважень. Зокрема відповідно до чинних нормативних актів розглядатимуться скарги щодо якості електричної енергії чи її відсутності, обмеження потужності, надання послуг, технічних, комерційних питань та інших спірних питань, у яких порушено права та законні інтереси споживачів електричної енергії, та які не вирішені по суті за результатами розгляду звернень, поданих до Центру обслуговування клієнтів (ЦОК), району електромереж, Кол-центру Товариства, надісланих за допомогою форми зворотного зв’язку на сайті Товариства або Особистого кабінету споживача енергоресурсів.
Контактна інформація:
Подати скаргу та отримати необхідну інформацію про хід і строки її розгляду можна, надіславши скаргу на поштову адресу АТ «Хмельницькобленерго»: 11А, вул. Храновського, м. Хмельницький, 29018, Україна або направивши електронний лист на поштову скриньку kanc@hoe.com.ua
Режим роботи:
Понеділок - четвер: з 8:00 до 17:15
П’ятниця: з 8:00 до 16:00
Обідня перерва: з 12:00 до 13:00
Вихідні: субота, неділя
Посилання на додаткові сторінки:
- Процедура розгляду скарг ЦРЗ
- Примірне Положення Центру розгляду скарг
- Типові питання-відповіді
- Звіти ЦРС
Згідно з пунктом 1.2.16 Правил роздрібного ринку електричної енергії у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги спірні питання між споживачем та постачальником електричної енергії або оператором системи чи іншим учасником роздрібного ринку вирішуються сторонами шляхом переговорів та у разі неможливості дійти згоди у зазначений спосіб, що підтверджується хоча б однією із сторін документально, розглядаються за зверненням споживача або іншого учасника роздрібного ринку в межах наданих законодавством повноважень енергетичним омбудсменом, Регулятором або судом.
До вирішення спірного питання у межах компетенції можуть залучатись центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики.
Розгляд скарг побутових та малих непобутових споживачів на дії чи бездіяльність електропостачальників та операторів систем розподілу, вирішення спорів між ними може здійснюватися також енергетичним омбудсменом (у тому числі спорів за участю інших учасників роздрібного ринку).