Шановні споживачі!
Згідно із Законом України №1657-IX від 15.07.2021 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури приєднання до електричних мереж» (набрав чинності з 20.08.2021 року) скасовано заборону на припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі на період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 30 днів з дня його відміни.
Тобто, оператори системи розподілу, постачальники електроенергії та інші надавачі комунальних послуг набувають права відключати споживачів за борги.
Зауважуємо, що відключення може відбутися як за ініціативи Постачальника електричної енергії за борг, що виник протягом останніх трьох років (з 01.01.2019 року), так і АТ «Хмельницькобленерго» за борг, що сформувався до 01.01.2019 року.
Дізнатися про наявність заборгованості перед АТ «Хмельницькобленерго» споживачі можуть у web версії «Особистого кабінету споживача електроенергії» — розділ «Інформація» (Стан розрахунків з ОСР) або ж зателефонувавши до Кол-центру Товариства за одним із номерів:
- 0 800 50 50 62 (безкоштовно),
- 0 382 75 52 00 (за тарифами міських розмов).
Сплатити заборгованість можна в банківських відділеннях, сервісах інтернет-банкінгу або онлайн-сервісах прийому платежів.
Увага! Розрахункові рахунки змінено.
Щиро сповідаємось на свідоме ставлення наших споживачів! Адже простіше та вигідніше сплатити існуючий борг, ніж згодом платити ще й за повторне підключення.
Відділ зв’язків із громадськістю