26 Вер 2024
720

Чат-боти iEnergo у месенджерах – нагадаємо головне

Чат-боти iEnergo у месенджерах Viber та Telegram – це своєрідні помічники, які працюють самостійно, без супроводу та втручання персоналу АТ «Хмельницькобленерго».

Побудові споживачі електроенергії за допомогою чат-ботів можуть:

  • передавати показники лічильників, знаючи лише номер свого особового рахунку та показник. До речі, у відповідь споживач отримує повідомлення з інформацією про спожитий обсяг електричної енергії та суму до сплати.
  • подавати заявки про відсутність електричної енергії за номером особового рахунка або вказуючи номер телефону, попередньо зафіксований в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів.

Також, усі споживачі електроенергії у чат-ботах можуть дізнатися чергу відключення згідно з Графіком погодинних відключень. Для цього потрібно лише знати номер договору (8 знаків) або номер особового рахунку (14 знаків).

Ще одна корисна функція – це можливість перевірити зареєстровані планові та аварійні відключення. Для цього потрібно обрати потрібну функцію та ввести номер телефону, зафіксований в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів.

До речі, зафіксувати номер телефону для взаємодії з чат-ботами щодо відключень можна не лише в Особистому кабінеті. Його можуть зафіксувати працівники РЕМ або Кол-центру, за згоди споживача, при його зверненні.

Щоб почати користуватись чат-ботом у Viber, потрібно відсканувати qr-код:

qr-code - viber

або перейти за посиланням viber://pa?chatURI=ienergobot.

Щоб почати користуватись чат-ботом у Telegram, потрібно також відсканувати qr-код:

qr-code - telegram

Або ж можна знайти чат-бот в месенджері Telegram, ввівши в поле пошуку iEnergoBot. Окрім того, можна перейти за посиланням https://t.me/ienergobot.

Важливо, що чат-боти забезпечують двосторонню взаємодію та інформують про правильний формат подачі показника або потребу ввести номер телефону.

Отже, тим споживачам, хто мав сумнів та ще не користувався чат-ботами – наполегливо радимо спробувати. Це значно простіше та швидше, ніж відвідувати РЕМ або телефонувати до Кол-центру. 

Відділ зв`язків з громадськістю

 
Наверх