До вершин якості

У ПАТ «Хмельницькобленерго» відбулось 47-ме засідання клубу лідерів якості України. І це не випадково, адже головою ради клубу є генеральний директор ПАТ «Хмельницькобленерго» Олександр Шпак. 

47-ме засідання Ради клубу лідерів якості України відкрив його президент Петро Калита. Він зазначив: важливим є те, що не лише виробники продукції досягають вершин якості, а й ті компанії, що надають послуги, цілеспрямовано піднімаються до вершин досконалості. Такою компанією і є «Хмельницькобленерго».

Генеральний директор ПАТ «Хмельницькобленерго» Олександр Шпак привітав учасників засідання та розповів про кроки, які було зроблено компанією, аби досягти тих високих результатів, які є сьогодні. Він, зокрема, поінформував, що «Хмельницькобленерго» було першим в Україні, яке стало на шлях впровадження процесного менеджменту. Лише обравши ISO-9000 зрозуміли, що це наш шлях. Крім того, в товаристві широко вивчається досвід передових країн і компаній. 

Учасників зібрання  привітали, а також високо оцінили роботу ПАТ «Хмельницькобленерго» перший заступник голови облдержадміністрації Вадим Гаврішко та заступник Хмельницького міського голови Анатолій Нестерук. Вадим Гаврішко відмітив, що «Хмельницькобленерго» є взірцем безперервного вдосконалення, розвитку, впровадження європейського та світового досвіду. Про співпрацю обласних енергетиків з міською владою, надійне енергопостачання міських енергоспоживачів говорив заступник Хмельницького міського голови Анатолій Нестерук.

У ході візиту генеральний директор компанії Олександр Шпак ознайомив гостей з результатами впровадження системи управління якістю. Зокрема, на прикладі роботи  сервісного центру обслуговування споживачів. Неабияку зацікавленість учасників засідання викликали раритетні радіоприймачі та телевізори, виставка творів місцевого художника Михайла Намистюка. 


Гостям також представили зал відеоконференцзв’язку, як важливий чинник у схемі управління товариством. Учасники засідання з великим інтересом вислухали повідомлення заступника генерального директора Ярослава Петрусика про реалізацію принципів управління якістю в товаристві, а також начальника відділу управління персоналом дирекції з управління персоналом і соціальних питань Віталія Гаврилюка «Персонал — основа розвитку компанії».

Керівники кращих підприємств України та Білорусі побачили роботу передових районів електромереж Хмельниччини, серед яких — Летичівський РЕМ, ознайомились з Меджибізьким сервісним пунктом. Саме у цих підрозділах найбільш зримо проявляються риси європейської моделі досконалості, високий рівень якості надання послуг. 

Своїми враженнями про побачене поділилася Юлія Гузкова — керівник служби якості ВАТ «Бабушкіна кринка» (Білорусь): «Дуже вразив персонал, який працює на цьому підприємстві, взаємовідносини керівництва і персоналу. Усі розуміють, для чого працюють, проявляють високу зацікавленість у наданні якісних послуг споживачам».
 
Клуб лідерів якості України — це об’єднання кращих українських підприємств, які мають статус призерів Українського національного конкурсу якості. Цей конкурс проводиться щорічно з 1996 року на засадах Моделі досконалості Європейського фонду управління якістю. Неодноразовим його переможцем і є ПАТ «Хмельницькобленерго». Тож досвід хмельницьких енергетиків цілком слушно зацікавив усіх учасників клубу. Бо, як зазначив Петро Калита — президент Української асоціації якості, мета конкурсу саме в тому, щоб сприяти українським компаніям у поступовому і безперервному вдосконаленні на основі самооцінки та опанування найсучаснішого європейського і світового досвіду, вивченні досвіду лідерів якості України.

У ході зустрічі учасники підбили підсумки роботи ради клубу лідерів якості України за минулий рік, а також обговорили плани на 2013-й рік. 
 
Прес-служба Компанії,
березень 2013р.
Наверх