З третього липня запрацював Ваш новий «Особистий кабінет». Але оскільки він функціонує поки що у тестовому режимі, – «старий» сервіс ще не заблоковано.
Зауважуємо: новий кабінет забезпечує взаємодію із двома компаніями. Тобто, споживачу потрібно в межах одного акаунту додати:
- Договір із Оператором системи розподілу;
- Договір із Постачальником.
Перетоки інформації в рамках доданих договорів відбуватимуться миттєво. Подавши рапорт відповідно до договору із АТ «Хмельницькобленерго», споживач зможе легко переключитися на перегляд Договорів із Постачальником та сформувати всі необхідні рахунки.
Якщо у Вас виникли питання, радимо звернутися в кол-центр (call-center@hoe.com.ua) або у відповідний сервісний центр Товариства.
Дякуємо за розуміння!
Відділ зв'язків з громадськістю