02 Гру 2022
2405

Як повідомити про відсутність електричної енергії без дзвінка в Кол-центр

Шановні споживачі!

Зважаючи на застосування графіків відключень, кількість споживачів, які прагнуть зателефонувати до Кол-центру Товариства значно зросла. А ще ж є звернення щодо передачі показників, приєднання до електричних мереж, перерахунків та звірки показів тощо.

В результаті, Кол-центр Товариства перевантажений, і у разі настання небезпечної аварійної ситуації – додзвонитися може бути складно.

Радимо користуватися формою зворотного зв’язку на офіційному сайті АТ «Хмельницькобленерго». Звернення з форми зворотного зв’язку автоматично потрапляють в систему взаємодії із споживачами, де вони далі розглядаються фахівцями Товариства. Відповіді на звернення Ви отримуватимете на поштову скриньку, зазначену у формі зворотного зв’язку.

Не забувайте вказувати номер свого особового рахунку та адресу для того, щоб ми могли ідентифікувати вас як споживача.

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх