29 Лис 2019
3741

Сюжет «33 каналу» 29.11.2019

Кавування з подвійною користю:
АТ «Хмельницькобленерго» нагадує, роз’яснює, заохочує

Споживач – найвища цінність! Саме такий слоган у акціонерного товариства «Хмельницькобленерго». І компанія доводить це у черговий раз. Так, у листопаді для зручності споживачів введено ще один номер телефону для подання показників лічильника електричної енергії. Тобто, споживач може обрати оператора зв’язку, на номер телефону якого відправляти SMS з показниками.

А ще для того, аби заохотити споживачів користуватися сучасними сервісами, енергетики імпровізують. Так, у сервісному центрі АТ «Хмельницькобленерго» провели кількаденну акцію «Кава за SMS». Споживачі, котрі відправили свої показники лічильника за допомогою повідомлення, мали змогу в сервісному центрі безкоштовно насолодитися смачною кавою. Всім охочим енергетики пояснювали як користуватися послугою або ж як зареєструватися в «Особистому кабінеті споживача електричної енергії». Подоляни щиро погоджуються: сервіс «SMS-показ»— це справді зручно та ефективно. ПередавшиSMS у форматі «14-значний номер особового рахунку — пробіл —показник», споживач отримує у відповідь повідомлення із обсягом споживання електричної енергії та із розрахованою сумою до сплати.

СМС-ПОКАЗ

А щодо «Особистого кабінету споживача електричної енергії», то тут цілий ряд переваг: можна одночасно подати показники і здійснити оплату, а ще контролювати стан рахунку. І навіть якщо за Вашим особовим рахунком збереглася заборгованість або переплата за 2018 рік у АТ «Хмельницькобленерго», — Ви теж це проконтролюєте.

Якщо ж у Вас виникають труднощі при реєстрації чи користуванні «Особистим кабінетом» або проблеми з передачею показників, — Ви завжди можете звернутися до працівників Call-центру, зателефонувавши за номером 0800505062. АТ «Хмельницькобленерго» турбується про кожного споживача!

33 канал

Наверх