01 Кві 2019
13985

Новий «Особистий кабінет» уже працює, але у тестовому режимі

Від сьогодні побутові споживачі електричної енергії мають змогу користуватись новим сервісом «Особистий кабінет»!

На відміну від старого особистого кабінету, який функціонував виключно із АТ «Хмельницькобленерго», новий забезпечує взаємодію із двома компаніями. Тобто, подає показ оператору системи розподілу – АТ «Хмельницькобленерго», і отримує суму до сплати від постачальника.

Наголошуємо, що споживачі, які були зареєстровані у старому сервісі – не повинні знову реєструватись, усі створені акаунти перенесені автоматично.

Але, звичним етапом при впровадженні нового програмного забезпечення є період тестової експлуатації. Наразі, ще відбуваються технічні налаштування сервісу, підвищення рівня відмовостійкості та оптимізація його роботи.

Нагадаємо, що подати показники Ви можете за допомогою «Особистого кабінету», або надіславши SMS-повідомлення на номер телефону 067-850-50-62 або ж зателефонувавши до кол-центру за номером: 0-800-50-50-62 (безкоштовно) чи особисто завітавши до сервісного центру.

Дякуємо за розуміння!

Відділ зв'язків з громадськістю

Наверх