Дирекція з управління персоналом та юридичних питань є надзвичайно важливою складовою одного великого злагодженого «організму» — АТ «Хмельницькобленерго». Передусім з точки зору забезпечення його функціонування кваліфікованими кадрами, а також юридичного супроводу всіх внутрішніх та зовнішніх процесів Товариства.
Упродовж останніх трьох років дирекція показує високу успішність у всіх напрямках діяльності. Серед них — побудова сучасної, надійної системи відеонагляду за всіма офісними приміщеннями Товариства в обласному центрі. Наразі ці приміщення та прилеглі до них території перебувають під постійним контролем, що надзвичайно важливо з огляду на стратегічний характер енергокомпанії. Не менш значущим елементом керованості стала автоматизована перепускна система. З її запровадженням допуск на територію Товариства відбувається також цілком контрольовано. А це — зручність і безпека.
Одним із пріоритетних напрямків розвитку дирекція обрала автоматизацію кадрового обліку. Тож якщо раніше у Товаристві налічувалося 30 різних точок вводу кадрової інформації, то тепер цими процесами на теренах цілої області управляють лише четверо фахівців. Причому, ефективність цієї роботи значно підвищилася, а виконання багатьох функцій — спростилося. Оформлення відпусток, лікарняних, табелів обліку робочого часу, покладання обов’язків, а також прийняття, переведення, звільнення з роботи, створення бази даних кандидатів на вакантні посади, формування стандартизованих типів документів — це далеко не повний перелік уже цілковито автоматизованих процесів. До того ж, автоматизація стала невід’ємною рисою таких процесів, як документообіг, договірна робота тощо.
Ще один важливий проект, що здійснювався за ініціативи дирекції – це реорганізація структури в цілому та районів електричних мереж зокрема. Саме це забезпечило максимальну відповідність структури оптимізованим бізнес-процесам, що націлені на результат.
Суттєво розширено соціальний пакет працівників Товариства. Так, Товариство компенсує 50% вартості страхового полісу персоналу за програмою Корпоративного соціального страхування. Діють пільгові умови придбання путівок для оздоровлення працівникам та членам їхніх родин. А в корпоративній їдальні із пільговими цінами для персоналу запроваджено навіть доставку їжі на місце роботи відповідно до заявок працівників.
Неможливо переоцінити низку якісних змін у соціальних об’єктах АТ «Хмельницькобленерго». Так, капітальний ремонт у Навчально-курсовому комбінаті Товариства, докорінне оновлення його інформаційної бази, навчальних стендів, «перезавантаження» принципів та методів проведення занять дали чималий ефект: у закладі дедалі частіше навчається сторонній персонал, як результат — НКК вийшов на рівень прибуткового підрозділу АТ «Хмельницькобленерго».
Постійно працює над задоволенням потреб клієнтів лікувально-оздоровчий комплекс «Яблуневий сад». У головному корпусі закладу реконструйовано фасад, балкони, оновлено меблі. Тут з’явилися унікальна соляна кімната, гідро-масажна ванна, інше лікувально-профілактичне обладнання, розширився перелік медичних послуг. На території комплексу побудовано сучасну автоматичну систему водопостачання та очищення стоків.
Дбаючи про розвиток дитячого оздоровчого закладу «Джерельце», дирекція ініціювала реконструкцію двох дерев’яних будиночків для дітей, ігровий майданчик, систематично оновлює меблі та матраци. Крім того, діяльність закладу дійсно відкрита та прозора – щоденні публікації фото на сайті, web камери дозволяють батькам щоденно володіти інформацією про відпочинок дітей.
Не зупинятися на досягнутому — головне правило Дирекції з управління персоналом та юридичних питань і особисто її очільника Андрія Олександровича Пилипенка. Адже фахівці дирекції добре усвідомлюють необхідність прогресивних змін — запоруки розвитку Товариства та вітчизняної енергетики загалом.
Відділ зв’язків із громадськістю