21 Лют 2019
3961

Роботу «Особистих кабінетів» відновлено!

Шановні споживачі електроенергії!

Наразі роботу «Особистого кабінету побутового споживача» та «Особистого кабінету юридичного споживача» відновлено.

Водночас, звертаємо Вашу увагу на важливий момент: функція оплати у «Особистому кабінеті побутового споживача» недоступна. Тож з усіх фінансових питань потрібно звертатись у відповідні банківські установи. Для уникнення формування обсягів споживання електричної енергії розрахунковим чином, побутовим споживачам, як і раніше, необхідно подавати покази лічильника в термін з першого по четверте число місяця наступного за розрахунковим!

Дякуємо за розуміння та перепрошуємо за тимчасові незручності!

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх