26 Кві 2019
3515

Сюжет «33 каналу» 26.04.2019

Розрахунки за електроенергію: актуальні поради
від АТ «Хмельницькобленерго»

 

Як правильно та швидко сплатити за електроенергію? Як не помилитися із реквізитами? В який термін слід передати показники лічильника? Та що робити із субсидіями? Про це та інше ви зможете дізнатися із нашого сюжету.

Загалом, слід зауважити, в розрізі роботи нового ринку електричної енергії чи не найважливішим аспектом стає взаємодія споживача із оператором системи розподілу та із постачальником. Олексій Філіпчук, заступник директора технічного АТ “Хмельницькобленерго”, розповідає: найбільше проблем виникає у побутових споживачів, адже багато хто із них поки що не збагнув сутності таких змін.  

Аби передати показники лічильника, часу законодавець дає не надто багато – усього 4 календарних дні, тобто до 4 числа кожного місяця включно. Споживач може сам обирати систему для передачі показників та оплати, яка йому є найбільш вигідною, зручною та доступною. Так, енергетики рекомендують онлайн-сервіс “Особистий кабінет споживача електроенергії”.

Окрім того, можна надіслати показники за допомогою SMS на номер 067-850-50-62, вказавши код електронного платежу та показники лічильника через пробіл. Також чи не найпопулярніший спосіб – звернення до Кол-центру АТ «Хмельницькобленерго» за номерами 75-52-00 або багатоканальним 0-800-50-50-62. Врешті, також можна звернутися до місцевого РЕМ.

Якщо говорити про переваги та недоліки, слід зауважити, що на SMS прийдуть відповіді про об’єм спожитої електричної енергії та про суму до сплати. А от дізнатися вартість та рекомендовану суму до сплати в Кол-центрі АТ «Хмельницькобленерго» не вийде. Потрібно буде телефонувати до Кол-центру Постачальника. Окрім того, у перші числа місяця наплив дзвінків зростає, тож час очікування може дещо затягнутися.

Зокрема, вираховується сума середньодобового споживання електричної енергії, тому часто у споживачів виникають питання про нарахований «надлишок». І, звісно, найбільш хвилюючим залишається питання випадкової сплати споживачами коштів на рахунки Оператора системи розподілу замість Постачальника. Зауважимо: автоматичне переведення коштів завершено, у рамках нього було перераховано більше 22 млн. грн.

На жаль, нещодавно внесені зміни до Податкового кодексу виключили можливість продовження практики автоматичних переведень. Тепер, якщо Ви знаєте, що таки переплатили, слід звернутися до сервісного центру із відповідною заявою – її зразок можна відшукати на сайті АТ «Хмельницькобленерго». Окрім того, її можна ще й відправити поштою. Також споживачі мають право ініціювати переведення коштів на свої особисті рахунки, простіше кажучи, прямо на картку.

АТ «Хмельницькобленерго» щодня працює над тим, аби вдосконалювати не лише надання базових послуг, а й покращувати зв’язок зі своїми клієнтами. Адже кожен споживач – цінність. Задля їх благополуччя і працюють.

Наверх