04 Кві 2019
2848

Сюжет ПЦ «Ексклюзив» 04.04.2019

Споживач – найвища цінність!
В АТ «Хмельницькобленерго» розповіли про нові сервіси взаємодії

У ногу з часом та на благо споживача. АТ «Хмельницькобленерго» не стоїть на місці та постійно удосконалює свою діяльність. До прикладу, енергетики краю впровадили новий особистий кабінет побутового споживача електричної енергії.

Якщо побутовий споживач вже зареєстрований в особистому кабінеті, то повторно реєструватися не потрібно. Аби увійти в оновлений сервіс, необхідно знати старі логін та пароль.

А ще для того що б додати ще один рахунок до акаунту потрібно одне з двох: або знати суму останньої оплати, або номер свого лічильника. Особистий кабінет, до слова, підтримує безліч особових рахунків. Тобто, споживач може додати своїх батьків чи навіть сусідів до свого електронного сервісу та допомагати їм передавати покази й здійснювати онлайн-оплату.

Це зручно, у тому випадку, коли споживач ще не встиг здійснити жодної оплати, тобто є новим абонентом. Та й, окрім цього, оновлений сервіс це – сучасна, інтуїтивно зрозуміла та надійна платформа.

Це означає, що в оновленому особистому кабінеті, споживач може не лише подати покази лічильника, а й отримати суму до сплати.

Окрім електронного сервісу, є ще кілька способів передачі показників спожитої електроенергії. Один з них – смс-повідомлення.

Смс-сервіс, до слова, працює між двома компаніями, оператором системи розподілу та постачальником універсальної послуги.

Є ще два способи передачі показників спожитої електроенергії. Перший – візит до сервісного центру. Це, насправді, незручно, довго і з чергами. Та ще один – дзвінок до Кол-центру, втім це – також незручно, адже телефонна лінія досить часто перевантажена. Тож, найкращі способи передачі показників – особистий кабінет та  смс-повідомлення. Є ще один нюанс. Якщо споживачі мають переплату до 1-го січня поточного року або помилково здійснили оплату в січні-лютому на рахунки «Хмельницькобленерго», заяв про переведення грошей писати не потрібно. Без бюрократії, скарг та черг компанія зробить це самостійно.

Якщо споживач отримує субсидію і має переплату, то переведення коштів відбудеться після закінчення опалювального сезону та звірки з Соцзахистом.

І ще одне. Для правильного формування рахунку, тобто, аби нарахування було саме за Вашими показами, енергетики радять передавати показники лічильника з 1-го і до 4-го числа кожного місяця.

Наверх