04 Чер 2019
3876

Технічні проблеми провайдера послуг зв’язку завадили споживачам скористатись сервісом «SMS – показ»

Протягом трьох днів значна частина споживачів, що звикла використовувати сервіс «SMS - показ» для подання показників лічильників електричної енергії, не змогла скористатись цим сервісом. Після детального аналізу схеми взаємодії із залученням технічних фахівців провайдера було з’ясовано, що саме обладнання провайдера є причиною непрацездатності сервісу та потребує перезавантаження.

Отже, сьогодні близько 12:00 роботу сервісу «SMS - показ» повністю відновлено!

Наголошуємо, що якщо Ви відправляли sms на номер 067 850 50 62, із вказанням номеру особового рахунку та показника і у відповідь не отримали жодного інформаційного повідомлення із вказанням спожитих обсягів електроенергії або інформації про невірний формат повідомлення, то це означає, що Ваше повідомлення не було доставлено Оператору системи розподілу АТ «Хмельницькобленерго»!

смс-показ

Пам’ятаючи про свої зобов’язання передавати покази оператору системи розподілу з 1 по 4 число місяця наступного за розрахунковим, Ви можете скористатись сервісом «SMS - показ» або ж внести показники у «Особистому кабінеті споживача електричної енергії».

Окрім того, завжди залишається можливість зателефонувати до Кол-центру Товариства 0 800 50 50 62, (0382) 75 52 00 або відвідати відповідний сервісний центр чи пункт особисто.

Відділ зв'язків з громадськістю

Наверх