31 Бер 2025
101

З квітня в АТ «Хмельницькобленерго» запрацює Центр розгляду скарг

З першого квітня в АТ «Хмельницькобленерго» запрацює Центр розгляду скарг відповідно до «Правил роздрібного ринку електричної енергії».

Важливо, що скарги споживачів, які раніше розглядалися Інформаційно-консультаційним центром Товариства, розглядатимуться новим підрозділом, а звернення, які не є скаргами, розглядатимуться в загальному порядку.

Фахівці Центру розгляду скарг опрацьовуватимуть скарги, подані у письмовій чи електронній формі, у строк не більше одного місяця з дня їх надходження. А скарги, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня їх отримання.

Звернутися до Центру розгляду скарг можна зі скаргами щодо дій Товариства, які належать до його функціональних повноважень. Відповідно до чинних нормативних актів розглядатимуться скарги щодо якості електричної енергії чи її відсутності, обмеження потужності, надання послуг, технічних, комерційних та інших питань, у разі порушення прав та законних інтересів споживачів електричної енергії.

Подати скаргу та отримати необхідну інформацію про хід і строки її розгляду можна за допомогою поштової скриньки kanc@hoe.com.ua або звернувшись на поштову адресу АТ «Хмельницькобленерго»: 11А, вул. Храновського, м. Хмельницький, 29018, Україна.

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх