30 Тра 2019
2293

Задля поліпшення он-лайн взаємодії зі споживачами...

У Сервісному центрі АТ «Хмельницькобленерго» відбувся семінар для операторів сервісних центрів районів електромереж Товариства, на якому розглядалися питання популяризації он-лайн сервісів взаємодії зі споживачами.

У вступному слові директор з інформаційних технологій АТ «Хмельницькобленерго» Сергій Петренко наголосив на важливості побудови роботи Товариства зі споживачами таким чином, щоб максимальна кількість операцій відбувалась он-лайн. Особлива увага в доповіді начальника Кол-центру АТ «Хмельницькобленерго» Івана Глабчастого була приділена питанням: взаємодії оператора системи розподілу (ОСР) та постачальника універсальних послуг (ПУП) у розрізі білінгу та роботи сервісів; роботи сервісу «Особистий кабінет споживача електроенергії» (створення акаунту, додавання договорів, внесення показів, здійснення оплати та ін.); роботи сервісу «SMS-показ»; передачі показів через сторонні сервіси — Приват24, Easy Pay та термінали; психологічних аспектів спілкування із споживачами.

Заключна частина семінару була проведена у формі діалогу, в ході якого оператори сервісних центрів підіймали важливі питання, які безпосередньо виникають у роботі.

Продуктивна участь у семінарі дала нові знання працівникам сервісних центрів, а також окреслила важливі напрямки вдосконалення сервісів взаємодії, що в результаті підвищить якість і оперативність роботи.

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх