04 Лип 2022
1183

«Залізна леді» розповість про причини відсутності електроенергії

Шановні побутові споживачі електроенергії!

В IVR (автоматичному меню самообслуговування) Кол-центру запроваджено суттєві зміни.

Примітка: IVR (автоматичне меню самообслуговування) запускається коли Ви телефонуєте на один із номерів кол-центру: 0 800 50 50 62, (0382) 75 52 00.

В цілому, автоматичне меню самообслуговування носить інформативний характер та дозволяє споживачу отримати інформацію без з´єднання із оператором кол-центру щодо розкладу роботи Товариства, процесів розгляду скарг та приєднання до електромереж АТ «Хмельницькобленерго» тощо.

Відтепер побутові споживачі ще й мають змогу дізнатися про наявність аварійних або планових відключень, очікуваний час відновлення розподілу електроенергії в автоматичному режимі (за відповідною адресою споживача). Якщо ж номер телефону приєднано до декількох особових рахунків, то споживачу необхідно, дотримуючись вказівок IVR, ввести 14-значний номер особового рахунку для ідентифікації адреси щодо якої виникають питання.

До речі, нагадаємо, що побутові і непобутові споживачі можуть самостійно налаштувати сповіщення про відключення в «Особистому кабінеті споживачів енергоресурсів» (розділ «Комунікації»).

Бережіть себе! Все буде Україна!

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх