Шановні побутові споживачі електроенергії!
В IVR (автоматичному меню самообслуговування) Кол-центру запроваджено суттєві зміни.
Примітка: IVR (автоматичне меню самообслуговування) запускається коли Ви телефонуєте на один із номерів кол-центру: 0 800 50 50 62, (0382) 75 52 00.
В цілому, автоматичне меню самообслуговування носить інформативний характер та дозволяє споживачу отримати інформацію без з´єднання із оператором кол-центру щодо розкладу роботи Товариства, процесів розгляду скарг та приєднання до електромереж АТ «Хмельницькобленерго» тощо.
Відтепер побутові споживачі ще й мають змогу дізнатися про наявність аварійних або планових відключень, очікуваний час відновлення розподілу електроенергії в автоматичному режимі (за відповідною адресою споживача). Якщо ж номер телефону приєднано до декількох особових рахунків, то споживачу необхідно, дотримуючись вказівок IVR, ввести 14-значний номер особового рахунку для ідентифікації адреси щодо якої виникають питання.
До речі, нагадаємо, що побутові і непобутові споживачі можуть самостійно налаштувати сповіщення про відключення в «Особистому кабінеті споживачів енергоресурсів» (розділ «Комунікації»).
Бережіть себе! Все буде Україна!
Відділ зв’язків з громадськістю