27 Лип 2018
3747

Сюжет ПЦ «Ексклюзив» 27.07.2018

Просто у фойє сервісного центру Микола Борисович освоює новий для нього спосіб передачі показників лічильника електроенергії. Раніше чоловік подавав дані особисто, щоправда, зізнається споживач, доводилося довго стояти у черзі. Тепер — робитиме це вдома, за допомогою послуги «СМС-показ».

Нагадаємо, ще донедавна споживачі мали п’ять днів для передачі показників, а тепер, у зв’язку зі змінами законодавства, – перші чотири дні місяця наступного за розрахунковим. У ці чотири дні передачі у Сервісному центрі, м’яко кажучи, – «спекотно». Споживачі, що подають дані особисто, створюють неабиякі черги. Тому АТ «Хмельницькобленерго» взяло за мету вдосконалити способи подачі показників та зробити їх зручними для споживача.

Аби призвичаїти людей до сучасних способів передачі показників, АТ «Хмельницькобленерго» просто у фойє Сервісного центру допомагає зареєструватися в особистому кабінеті, встановити на смартфоні відповідний мобільний додаток чи навчитися користуватися послугою «СМС-показ».

Справді, «Особистий кабінет» побутового споживача, порівняно з оплатою послуг у живій черзі чи навіть дзвінком до кол-центру, має ряд переваг. Перша і найважливіша – економія часу. А друга – можна не лише сплачувати за отримані послуги онлайн, але й контролювати процес нарахування, в тому числі надходження субсидій.

Окрім цього, «Особистий кабінет» побутового споживача має ще одну суттєву перевагу. Так, сучасний сервіс передачі показників дає змогу керувати одразу кількома рахунками. Зручно керувати своїм рахунком та сплачувати за спожиту електроенергію можна і за допомогою мобільного додатку для смартфонів на системах Android та iOS. Окрім того, є послуга «СМС-показ». Це – ще один спосіб швидкої передачі показників лічильників електроенергії. А вже через декілька хвилин споживач отримує зворотне повідомлення з сумою, яку необхідно сплатити. Окрім зручності та оперативності, «СМС-показ» має й інші переваги.

Звикнути до сучасних способів передачі показників дуже просто. Для цього потрібно завітати до сервісного центру будь-якого РЕМу. Фахівці навчать Вас користуватися послугою «СМС-показ» або допоможуть зареєструватися в особистому кабінеті.

Справді, така співпраця вигідна і споживачу, і енергопостачальній компанії. Так, у дні подачі показників сервісні центри не переповнюватимуть люди, а до кол-центру буде легше додзвонитися. Відповідно, інформація опрацьовуватиметься оперативніше і споживач швидше знатиме суму, яку необхідно сплатити. При цьому, аби подати показники, споживач не витрачатиме час на очікування в черзі, а зможе присвятити його родині.

Наверх