01 Гру 2023
1109

Дзвінки до Кол-центру – не єдиний метод подання показників

Щомісяця у період прийому показників в Кол-центрі дійсно «гаряче». Споживачі масово телефонують, частина з них наполягає на тому, що б їм повідомили суму до сплати за електричну енергію. За вчорашню добу, 30 листопада, Кол-центр прийняв 6740 телефонних дзвінків, 92 % цих дзвінків – подання показників.

Шановні споживачі! Нагадуємо, Кол-центр не володіє інформацією щодо суми до сплати за спожиту електроенергію. Якщо ж ви користуватиметесь он-лайн сервісами для передачі показників, ви зможете швидко їх передати та ще й одразу дізнаєтесь суму.

Отже, в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» можна передати показники, проконтролювати стан рахунку (нарахування, оплату), сплатити за електричну енергію без комісії.

За допомогою сервісу «SMS-показ» можна швидко та без реєстрації передати показник, у відповідь ви потримаєте повідомлення із спожитим обсягом електричної енергії за місяць та сумою до сплати. Повідомлення потрібно відправляти на один з номерів: (067) 850 50 62, (050) 850 50 62.

Формат повідомлення чітко визначений: 14-ти значний номер особового рахунку пробіл показник. Якщо лічильник двозонний, то повідомлення повинно бути у форматі: 14-ти значний номер особового рахунку пробіл показник Т1 (ніч) пробіл показник Т2 (день). Для тризонного лічильника: 14-ти значний номер особового рахунку пробіл показник Т1 (ніч) пробіл показник Т2 (день) пробіл показник Т3 (пік).

Якщо ж ви користуєтесь Telegram або Viber, то з їх допомогою передавати показники ще зручніше. Формат повідомлень такий самий, як і для SMS. У відповідь ви отримаєте повідомлення із спожитим обсягом електроенергії та сумою до сплати.

Будь ласка, не нехтуйте можливістю допомогти передати показники літнім родичам або сусідам. Це не займе багато часу, вони ж будуть вдячні за турботу.

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх