Зважаючи на актуальність питання інформування споживачів про відключення, енергетики та ІТ фахівці запровадили функціонал, який допоможе споживачам самостійно перевіряти інформацію.
«Відтепер дізнатися причину знеструмлення значно простіше. Не потрібно телефонувати до Кол-центру, споживачі можуть переглянути інформацію про заплановані роботи та відключення, а також зареєстровані аварійні відключення безпосередньо на сайті Товариства» — стверджує директор з інформаційних технологій АТ «Хмельницькобленерго» Сергій ПЕТРЕНКО.
Отже, заплановані енергетиками роботи, без прив’язки до обладнання електромереж, але із зазначенням населених пунктів, вулиць та будинків уже відображаються на сайті АТ «Хмельницькобленерго» у розділі Відключення — Відключення за адресами.
У разі настання аварійного відключення внаслідок технологічного порушення, застосування графіків погодинних чи аварійних відключень інформація відображатиметься у вкладці аварійні відключення сторінки Відключення за адресами.
Слід звернути увагу на те, що записи про аварійні відключення можуть відображатися із певною затримкою у часі. На це є декілька причин:
- виконання розпоряджень НЕК «Укренерго» щодо застосування відповідних графіків відбувається у досить короткі терміни. Отже цілком можлива ситуація, що оперативний персонал перш за все здійснюватиме оперативні перемикання, відключення, а лише потім реєструватиме ці події у відповідній системі;
- у разі настання аварійного відключення, інформація відображатиметься тільки після підтвердження настання такого відключення, з’ясування причини відключення та визначення очікуваного часу відновлення розподілу електричної енергії. Адже саме інформація про очікуваний час відновлення розподілу важлива для споживача.
Важливо розуміти, що час відновлення розподілу електричної енергії за адресою — очікуваний (як щодо планових робіт, так і аварійних). Адже ситуація в енергосистемі досить динамічна та не повністю стабільна, відголоски масованих атак ще відчуватимуться. Енергетики ж завжди прагнуть якнайшвидше відновити розподіл електричної енергії, але на цей процес впливають різні фактори: складність робіт, погодні умови, додаткові розпорядження НЕК «Укренерго».
Щодо відправки email повідомлень, то якщо споживачі фіксуватимуть поштові скриньки в розділі Комунікації «Особистого кабінету споживача енергоресурсів», вони отримуватимуть й повідомлення.
Дирекція з інформаційних технологій АТ «Хмельницькобленерго» анонсує розробку і інших варіантів відправки сповіщень про відключення, до прикладу месенджерів. Адже персонал Товариства дійсно розуміє наскільки важливою для споживачів є інформація про очікуваний час відновлення розподілу електричної енергії.
Відділ зв’язків з громадськістю