13 Тра 2025
211

Гарна новина – запроваджуємо новий сервіс передачі показників

АТ «Хмельницькобленерго» запроваджує новий сервіс: споживачі зможуть передавати показники одразу в голосовому меню самообслуговування Кол-центру та не очікувати на з’єднання з оператором.

Щоб передати показники у голосовому меню потрібно зателефонувати на один з загальних номерів Кол-центру та обрати пункт «2». Далі – просто слідувати вказівкам голосового меню та після звукового сигналу ввести 14-ти значний номер особового рахунку * показник *.

За допомогою сервісу можна передати показники і по багатотарифному лічильнику, почергово ввівши показники по зонам. У відповідь, голосове меню повідомить спожитий обсяг електричної енергії за особовим рахунком.

Керівник Кол-центру Анатолій ЛОБОДА наголосив: «Сервіс працює в тестовому режимі. При введенні цифр у голосовому меню важливо не поспішати та вводити їх почергово. Але передавати показники дійсно зручно, споживач одразу дізнається обсяг спожитої електричної енергії за особовим рахунком».

Нагадаємо, що Кол-центр АТ «Хмельницькобленерго» працює в цілодобовому режимі та без вихідних. Зателефонувати з метою передачі показників, отримання консультацій, роз’яснень щодо послуг Товариства можна за такими номерами:

  • 067 250 50 62
  • 066 650 50 62
  • (0382) 75 52 00
  • 0800 50 50 62

І звичайно, такі сервіси передачі показників, як «Особистий кабінет споживача енергоресурсів», чат-боти у месенджерах Viber і Telegram, SMS-показ й далі працюватимуть, аби споживачі мали змогу вчасно передати свої показники з максимальним комфортом та зручністю.

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх