АТ «Хмельницькобленерго» запроваджує новий сервіс: споживачі зможуть передавати показники одразу в голосовому меню самообслуговування Кол-центру та не очікувати на з’єднання з оператором.
Щоб передати показники у голосовому меню потрібно зателефонувати на один з загальних номерів Кол-центру та обрати пункт «2». Далі – просто слідувати вказівкам голосового меню та після звукового сигналу ввести 14-ти значний номер особового рахунку * показник *.
За допомогою сервісу можна передати показники і по багатотарифному лічильнику, почергово ввівши показники по зонам. У відповідь, голосове меню повідомить спожитий обсяг електричної енергії за особовим рахунком.
Керівник Кол-центру Анатолій ЛОБОДА наголосив: «Сервіс працює в тестовому режимі. При введенні цифр у голосовому меню важливо не поспішати та вводити їх почергово. Але передавати показники дійсно зручно, споживач одразу дізнається обсяг спожитої електричної енергії за особовим рахунком».
Нагадаємо, що Кол-центр АТ «Хмельницькобленерго» працює в цілодобовому режимі та без вихідних. Зателефонувати з метою передачі показників, отримання консультацій, роз’яснень щодо послуг Товариства можна за такими номерами:
- 067 250 50 62
- 066 650 50 62
- (0382) 75 52 00
- 0800 50 50 62
І звичайно, такі сервіси передачі показників, як «Особистий кабінет споживача енергоресурсів», чат-боти у месенджерах Viber і Telegram, SMS-показ й далі працюватимуть, аби споживачі мали змогу вчасно передати свої показники з максимальним комфортом та зручністю.
Відділ зв’язків з громадськістю