20 Тра 2020
10869

Чат-боти в месенджерах

Шановні побутові споживачі!

Чат-боти iEnergo в месенджерах Viber та Telegram удосконалено. Тепер з їх допомогою Ви можете дізнаватися про актуальні відключення за номером телефону, який Ви зазначили в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів та подавати заявку про відсутність електричної енергії.

І звичайно ж, Ви можете подавати показники засобів обліку, отримувати у відповідь інформацію про обсяг спожитої електричної енергії та суму до сплати. Формат передачі показників: 14-ти значний номер особового рахунку пробіл показник.

Щоб почати користуватись чат-ботом у Viber, потрібно відсканувати qr-код:

qr-code - viber

або перейти за посиланням viber://pa?chatURI=ienergobot.

Щоб почати користуватись чат-ботом у Telegram, потрібно відсканувати qr-код:

qr-code - telegram

Або ж Ви можете знайти чат-бота в месенджері Telegram, ввівши в поле пошуку iEnergoBot. Окрім того, можна перейти за посиланням https://t.me/ienergobot.

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх