Шановні споживачі!
Кол-центр Товариства працює в дуже напруженому режимі. Адже досить багато споживачів прагнуть дізнатися: які графікі відключень діють, коли буде відновлено розподіл електричної енергії за їх адресою, чому у сусіда є світло тощо. Крім того, часом стаються аварійні відключення, внаслідок погіршення погодних умов або перевантаження електромереж. В такому разі Кол-центр приймає звернення споживачів, ідентифікує їх та надає інформацію диспетчерам відповідних РЕМ.
Отже, в період подання показників за листопад, а це: 29 листопада – 3 грудня включно, закликаємо вас користуватися сервісами самообслуговування. Тобто подавати показники самостійно, використовуючи:
- «Особистий кабінет споживача енергоресурсів», web версію, або мобільний застосунок (Android, iOS). До речі, в кабінеті зручно не тільки передавати показники, а й контролювати стан рахунку та сплачувати без комісії.
- Сервіс «SMS-показ». Відправивши sms-повідомлення у визначеному форматі на один із номерів: (067) 850 50 62, (050) 850 50 62, ви отримаєте повідомлення у відповідь із обсягом спожитої електроенергії та сумою до сплати. Саме отримання зворотного повідомлення є фактом зарахування ваших показників.
- Чат-боти iEnergo в месенджерах Telegram та Viber. За допомогою ботів можна передати показники, дізнатися суму до сплати без жодних додаткових витрат або ж реєстрацій. Без очікувань зворотних повідомлень, адже комунікація в месенджерах значно швидша.
Не зважаючи на періодичні відключення електричної енергії, передавати показники та сплачувати за спожиті обсяги потрібно. Адже таким чином Ви захищаєте енергетичний фронт та підтримуєте економіку країни.
Відділ зв’язків з громадськістю