Шановні споживачі!
Донедавна у споживачів електричної енергії було лише два варіанти налаштувати отримання сповіщень про відключення:
- шляхом заповнення форми зворотного зв`язку із зазначенням обраного каналу комунікації;
- підтвердження свого бажання отримувати сповіщення про відключення під час телефонного дзвінка до Кол-центру Товариства.
Відтепер споживачі можуть самостійно налаштувати канал комунікації для отримання сповіщень. Для цього необхідно зайти в свій «Особистий кабінет споживача енергоресурсів» та в розділі «Комунікації» ввести поштову скриньку або номер телефону для сповіщень. Новація стосується всіх споживачів (побутових, непобутових).
Будьте в курсі запланованих робіт та причин відсутності електричної енергії.
Ми дбаємо про ваш інформаційний комфорт!
Відділ зв’язків із громадськістю