27 Жов 2022
3619

Відповідаємо на коментарі та звернення

Шановні споживачі!

Вчора ми отримали досить багато звернень до Кол-центру, листів через форму зворотного зв’язку, коментарів у соціальних мережах щодо графіків аварійних відключень.

Ми вас розуміємо, і знаходимося абсолютно в таких самих умовах, як і ви. Тобто вмикаємо пральні машинки вночі, не використовуємо мікрохвильовки та електричні духовки, не обігріваємо квартири та будинки електричними обігрівачами. Ввечері, якщо застосовано ГАВ, займаємося з дітьми, використовуючи ліхтарики або свічки.

Чи для нас це легко? Ні! Але іншого виходу немає. Або ми економимо, пристосовуємося і набираємося терпіння. Або ж панікуємо, конфліктуємо, хейтимо – робимо саме те, чого очікує ворог.

Отже відповідаємо на ваші запитання і щиро сподіваємося, що ви нас почуєте.

1. Опублікуйте графік відключень. Терміново! 
Графік аварійних відключень (ГАВ) – це не графік планових робіт, у ньому немає годин початку та завершення відключення. Це перелік електричних адрес (вузлів електромереж), до яких можуть бути застосовані відключення, у випадку отримання відповідної вказівки від НЕК «Укренерго».

2. Чому ви не інформуйте нас заздалегідь про відключення?
Графік запроваджується протягом 15 хвилин після отримання відповідного розпорядження від НЕК «Укренерго». Це оперативні розпорядження, ми не володіємо інформацією заздалегідь. Та ми наголошуємо, що споживачі можуть зафіксувати свій контакт в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» та отримуватиме повідомлення про відключення, очікуваний час відновлення розподілу електричної енергії.

3. Я внесла свій контактний телефон або пошту, але повідомлення не надійшло.
Це може статися з декількох причин:

  • споживач не підтвердив свій контакт при внесенні в  розділ «Комунікації» Особистого кабінету. Необхідно ще раз зайти в кабінет, перевірити цей розділ, за потреби, підтвердити внесений контакт (номер телефону або поштову скриньку);
  • у провайдера, що надає послуги розсилки повідомлень виникли проблеми із зв’язком. Ситуація тимчасова, наступного разу ви отримаєте сповіщення або отримаєте його пізніше.

4. Написано, що відключення повинно бути 4 години, а в мене не було світла 7 годин.
Рішення щодо заживлення споживачів приймає НЕК «Укренерго». Тільки після отримання команди від регіонального диспетчера НЕК «Укренерго» фахівці АТ «Хмельницькобленерго» можуть відновити розподіл електричної енергії. Якщо відключення тривало більше ніж очікувалося, це свідчить про те, що дефіцит електричної енергії зберігався.

5. Мій будинок відключають третій день поспіль, а у сусідньому є світло.
Різні будинки та навіть під’їзди одного будинку можуть бути заживлені від різних ліній електропередач. Енергетики чергують лінії для вимкнення. Але якщо якісь будинки не вимикаються зовсім, то це свідчить про наявність об`єктів критичної інфраструктури на лінії, що живить ці будинки. До прикладу: лікарня, водоканал тощо. 

6. Що мені робити? Цілий день не було світла, ввечері тільки ввімкнули, я маю ще й економити?
Так, якщо ми не запровадимо режим максимальної економії, ми ризикуємо залишитися в темряві. Відключення потрібні для стабілізації енергосистеми України. Вони не дають статися масштабним та хаотичним аварійним вимкненням, на усунення яких потрібно буде досить багато часу.

І на останок, будь ласка, наберіться терпіння. Ми можемо це подолати, без паніки та агресії. Гуртуємось, економимо, працюємо та віримо у ЗСУ!

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх