Протягом грудня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 268 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом листопада 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 400 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом жовтня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 313 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом вересня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 210 звернень від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом серпня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 284 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом липня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 356 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом червня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 248 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом травня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 234 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом квітня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 245 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом березня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 231 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом лютого 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 284 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом січня 2017 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 254 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів лічильника;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- надання іншої довідкової інформації.
Начальник Інформаційно-консультаційного центру
ПАТ „Хмельницькобленерго” С. Ірхін