06 Лют 2018
2581

Звітність щодо розгляду звернень громадян за 2018 рік

Протягом грудня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 474 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо підписання Заяви-приєднання до Договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії ;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі “SМS-ПОКАЗ”;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
  • реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом листопада 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 403 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом жовтня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 371 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом вересня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 392 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом серпня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 388 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом липня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 422 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом червня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 357 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом травня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 371 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом квітня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 283 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів надання іншої довідкової інформації.

Протягом березень 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 329 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом лютого 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 337 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом січня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 357 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації.

 

Заступник директора комерційного               С.І. Ірхін

Наверх