Протягом грудня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 474 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо підписання Заяви-приєднання до Договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії ;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі “SМS-ПОКАЗ”;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в “Особистому кабінеті побутового споживача”;
- реєстрація в “Особистому кабінеті для юридичних споживачів”
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом листопада 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 403 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом жовтня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 371 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом вересня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 392 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом серпня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 388 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом липня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 422 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом червня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 357 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом травня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 371 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом квітня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 283 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів надання іншої довідкової інформації.
Протягом березень 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 329 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом лютого 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 337 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом січня 2018 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 357 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Заступник директора комерційного С.І. Ірхін