Інформаційно-консультаційний центр надає консультації та роз’яснення заявникам, які звернулись до ІКЦ та є споживачами електричної енергії або мають намір ними стати, з питань щодо:
- проведення заміни приладів обліку електричної енергії в населення та їх технічної перевірки і експертизи;
- розрахунків за спожиту електричну енергію, застосування тарифів;
- отримання, узгодження та виконання технічних умов приєднання до електричних мереж нових або реконструйованих електроустановок;
- проведення проектних, будівельно-монтажних та налагоджувальних робіт, пов'язаних з виконанням технічних умов;
- уведення в експлуатацію новозбудованих електроустановок;
- тимчасового користування електричною енергією;
- переоформлення договору про надання послуг з розподілу електричної енергії при зміні власника;
- переходу на розрахунки за тарифом диференційованим за періодами часу;
- установлення, ремонту або заміни приладів обліку;
- технічного стану електромереж;
- надійності та якості електропостачання;
- скарг на роботу персоналу Компанії;
- відновлення електропостачання після відключення електроустановок споживача у зв'язку з несплатою заборгованості за спожиту електроенергію;
- інші інформаційні запити.
Протягом грудня 2023 року надійшло та було розглянуто 392 звернення.
Протягом листопада 2023 року надійшло та було розглянуто 372 звернення.
Протягом жовтня 2023 року надійшло та було розглянуто 380 звернень.
Протягом вересня 2023 року надійшло та було розглянуто 379 звернень.
Протягом серпня 2023 року надійшло та було розглянуто 411 звернень.
Протягом липня 2023 року надійшло та було розглянуто 361 звернення.
Протягом червня 2023 року надійшло та було розглянуто 374 звернення.
Протягом травня 2023 року надійшло та було розглянуто 397 звернень.
Протягом квітня 2023 року надійшло та було розглянуто 345 звернень.
Протягом березня 2023 року надійшло та було розглянуто 412 звернень.
Протягом лютого 2023 року надійшло та було розглянуто 762 звернення.
Протягом січня 2023 року надійшло та було розглянуто 1589 звернень.