03 Лют 2022
621

Звітність щодо розгляду звернень громадян за 2022 рік

Протягом грудня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 1149 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час повітряних тривог;
  • роз’яснення щодо графіків погодинних відключень;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом листопаду 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 351 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час повітряних тривог;
  • роз’яснення щодо графіків погодинних відключень;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом жовтня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 366 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час повітряних тривог;
  • роз’яснення щодо графіків погодинних відключень;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом вересня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 351 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом серпня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 316 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом липня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 284 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом червня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 305 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом травня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 243 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом квітня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 210 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом березня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 103 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • питання щодо призначення та монетизації субсидій;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету споживача енергоресурсів»;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом квітень 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 210 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • питання щодо призначення та монетизації субсидій;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету споживача енергоресурсів»;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом березень 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 103 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • питання щодо призначення та монетизації субсидій;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету споживача енергоресурсів»;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом лютого 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 415 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • питання щодо призначення та монетизації субсидій;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету споживача енергоресурсів»;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом січня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 485 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • питання щодо призначення та монетизації субсидій;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету споживача енергоресурсів»;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.
Наверх