Протягом грудня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1149 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час повітряних тривог;
- роз’яснення щодо графіків погодинних відключень;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом листопаду 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 351 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час повітряних тривог;
- роз’яснення щодо графіків погодинних відключень;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом жовтня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 366 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час повітряних тривог;
- роз’яснення щодо графіків погодинних відключень;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом вересня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 351 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом серпня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 316 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом липня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 284 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом червня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 305 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом травня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 243 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом квітня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 210 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом березня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 103 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- питання щодо призначення та монетизації субсидій;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету споживача енергоресурсів»;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом квітень 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 210 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- питання щодо призначення та монетизації субсидій;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету споживача енергоресурсів»;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом березень 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 103 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- питання щодо призначення та монетизації субсидій;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету споживача енергоресурсів»;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом лютого 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 415 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- питання щодо призначення та монетизації субсидій;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету споживача енергоресурсів»;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом січня 2022 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 485 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- питання щодо призначення та монетизації субсидій;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача енергоресурсів» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету споживача енергоресурсів»;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.