30 Лип 2025
793

Бліцрепортаж 30.07.2025 р. Сервіси «Хмельницькобленерго» для зручної та вчасної передачі показників

Нещодавно АТ «Хмельницькобленерго» впровадило в роботу новий сучасний особистий кабінет клієнта. В ньому реалізовано увесь функціонал, необхідний для взаємодії споживача з оператором системи розподілу.

Також оновлено чат-бот у Telegram.

Детальніше про це у нашому бліцрепортажі.

До слова, період прийому показників за липень розпочато, триватиме він до 3 серпня включно. Тож пропонуємо, окрім особистого кабінету та чат-боту, користуватись:

•   Сервісом «SMS-показ»

•   IVR Кол-центру

Відділ зв’язків з громадськістю

Наверх