Протягом грудні 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 360 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адресу Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом листопада 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 260 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адресу Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом жовтня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 282 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ “Хмельницькобленерго” на відповідний рахунок споживача в постачальника;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі “SМS-ПОКАЗ”;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом вересня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 546 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ “Хмельницькобленерго” на відповідний рахунок споживача в постачальника;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі “SМS-ПОКАЗ”;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в "Особистому кабінеті споживача електроенергії";
- додавання «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом серпня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 510 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом липня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 507 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- питання щодо реорганізації товариства;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом червня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 250 звернень від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- питання щодо реорганізації товариства;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету» споживача електричної енергії;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом травня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 512 звернень від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- питання щодо реорганізації товариства;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету» споживача електричної енергії;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом квітня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 531 звернення від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- питання щодо реорганізації товариства;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету» споживача електричної енергії;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом березня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 645 звернення від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- питання щодо реорганізації товариства;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом лютого 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 733 звернення від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо підписання Заяви-приєднання до Договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- питання щодо реорганізації товариства;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом січня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 489 звернення від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- роз'яснення щодо підписання Заяви-приєднання до Договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- питання щодо реорганізації товариства;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
- реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
- надання іншої довідкової інформації.
Начальник ІКЦ С.І. Ірхін