05 Бер 2019
2144

Звітність щодо розгляду звернень громадян за 2019 рік

Протягом грудні 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 360 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адресу Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом листопада 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 260 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адресу Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом жовтня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 282 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ “Хмельницькобленерго” на відповідний рахунок споживача в постачальника;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі “SМS-ПОКАЗ”;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом вересня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 546 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ “Хмельницькобленерго” на відповідний рахунок споживача в постачальника;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі “SМS-ПОКАЗ”;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в "Особистому кабінеті споживача електроенергії";
  • додавання «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом серпня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 510 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом липня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 507 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • питання щодо реорганізації товариства;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом червня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 250 звернень від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • питання щодо реорганізації товариства;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету» споживача електричної енергії;
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом травня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 512 звернень від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • питання щодо реорганізації товариства;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету» споживача електричної енергії;
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом квітня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 531 звернення від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • питання щодо реорганізації товариства;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо роботи «Особистого кабінету» споживача електричної енергії;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом березня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 645 звернення від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на відповідний рахунок споживача в постачальника;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • питання щодо реорганізації товариства;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом лютого 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 733 звернення від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо підписання Заяви-приєднання до Договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • питання щодо реорганізації товариства;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом січня 2019 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 489 звернення від споживачів електричної енергії. Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • роз'яснення щодо підписання Заяви-приєднання до Договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз'яснення щодо відмови від друку платіжних повідомлень для побутових споживачів;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • питання щодо реорганізації товариства;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті» побутового споживача;
  • реєстрація в «Особистому кабінеті» для юридичних споживачів;
  • надання іншої довідкової інформації.

Начальник ІКЦ С.І. Ірхін

Наверх