Протягом грудня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1198 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом листопада 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 695 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом жовтня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 921 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ “Хмельницькобленерго” під час карантину (COVID-19 );
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом вересня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1737 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом серпня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1062 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом липня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1900 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом червня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 2021 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом травня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1476 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом квітня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 4213 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом березня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1941 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом лютого 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 517 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом січня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 467 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.