03 Лют 2020
1701

Звітність щодо розгляду звернень громадян за 2020 рік

Протягом грудня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1198 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом листопада 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 695 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом жовтня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 921 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ “Хмельницькобленерго” під час карантину (COVID-19 );
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом вересня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1737 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом серпня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1062 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом липня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1900 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом червня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 2021 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом травня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1476 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом квітня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 4213 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом березня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1941 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом лютого 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 517 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом січня 2020 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 467 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.
Наверх