Протягом грудня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 326 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом листопада 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 526 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом жовтня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 536 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом вересня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 517 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом серпня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1514 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом липня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 935 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом червня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 2087 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом травня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 693 звернення від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом квітня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 2114 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ “»Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом березня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 2623 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом лютого 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1168 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку за допомогою сервісу «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.
Протягом січня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 706 звернень від споживачів електричної енергії.
Основна частина звернень стосувалась таких питань:
- питання щодо розрахунків за електричну енергію;
- роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
- роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
- роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
- роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
- відключення електропостачання та його відновлення;
- питання щодо нарахування пені;
- терміни оплати та тарифи;
- роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
- перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
- роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
- додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
- роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
- надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
- надання іншої довідкової інформації.