01 Лют 2021
930

Звітність щодо розгляду звернень громадян за 2021 рік

Протягом грудня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 326 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом листопада 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 526 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом жовтня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 536 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом вересня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 517 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом серпня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 1514 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації. 

Протягом липня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та  було розглянуто 935 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом червня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 2087 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  •   роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом травня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 693 звернення від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом квітня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 2114 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ “»Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом березня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 2623 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, заміни електронної адреси, зміни особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом лютого 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 1168 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань: 

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку за допомогою сервісу «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

Протягом січня 2021 року до Інформаційно-консультаційного центру надійшло та було розглянуто 706 звернень від споживачів електричної енергії.

Основна частина звернень стосувалась таких питань:

  • питання щодо розрахунків за електричну енергію;
  • роз'яснення щодо повернення суми переплати з рахунку АТ «Хмельницькобленерго» на рахунок споживача в ТОВ «Хмельницькенергозбут»;
  • роз'яснення щодо перерахунку коштів юридичним особам;
  • роз'яснення щодо передачі показів засобу обліку завдяки послузі «SМS-ПОКАЗ»;
  • роз’яснення щодо роботи підрозділів АТ «Хмельницькобленерго» під час карантину (COVID-19);
  • відключення електропостачання та його відновлення;
  • питання щодо нарахування пені;
  • терміни оплати та тарифи;
  • роз'яснення про нарахування та оплату субсидій;
  • перехід на зонний облік: процедура, вартість та тарифи;
  • роз'яснення щодо внесення показів, зміни електронної адреси, особистих даних в «Особистому кабінеті споживача електроенергії»;
  • додавання в «Особистому кабінеті споживача електроенергії» договорів юридичних споживачів;
  • роз'яснення щодо роботи особистого кабінету;
  • надання інформації щодо нової адреси Інформаційно-консультаційного центру та відділу видачі технічних умов (єдине вікно);
  • надання іншої довідкової інформації.

 

Наверх