20 Бер 2020
2749

Сюжет «33 каналу» 20.03.2020

АТ «Хмельницькобленерго» закликає під час карантину користуватися сучасними онлайн-сервісами

АТ «Хмельницькобленерго» піклується про своїх споживачів! У зв’язку із карантином сервісні центри та пункти акціонерного товариства обмежують свою роботу. Тому побутові споживачі не зможуть особисто передати показники за електроенергію наприкінці місяця та на початку наступного. Але матимуть можливість зробити це за допомогою онлайн-сервісів.

Онлайн-сервіси – це зручний та ефективний спосіб взаємодії між споживачами та Оператором системи розподілу. А головне – надійний та безпечний!

Щодо «Особистого кабінету», то споживач, ввівши показники засобу обліку, одразу дізнається суму до сплати та може здійснити оплату он-лайн. Це швидко та легко, погодьтеся!

Якщо ж у Вас немає можливості скористатися «Особистим кабінетом», енергетики радять передати показники за допомогою сервісу «SMS–показ». Отже, повідомлення із показниками можна надсилати за номерами, які Ви бачите на екрані: 067 850 50 62 або 050 850 50 62.

До речі, у посиленому режимі працюватиме під час карантину Кол-центр АТ «Хмельницькобленерго». Телефонувати потрібно на багатоканальний безкоштовний номер 0 800 50 50 62 та на номер (0 382) 75 52 00 відповідно до тарифу міських розмов. Тож бережіть себе та користуйтеся зручними он-лайн сервісами.

АТ «Хмельницькобленерго» турбується про кожного із ВАС!

33 канал

Наверх