Історія взаємодії із Фондом державного майна України має чергову «сходинку»… Складну, незрозумілу та, що найважливіше, нелегітимну!
Отже, цього разу ФДМУ не замислюючись над тим, чи має він таке право, рекомендував Товариству укласти договір із компанією «Pedersen & Partners» та сплатити за послуги професійного консультанта з добору персоналу 420 тисяч гривень.
Повторюємо, 420 тисяч гривень за добір персоналу на посади незалежних членів наглядової ради має сплатити Товариство, 70 % акцій якого належить державі. Не зважаючи на те, що фінансовий план Товариства на 2021 рік в процесі затвердження. До речі, керівники ФДМУ чудово це знають, адже саме один із підрозділів ФДМУ контролює процес погодження фінансових планів. Ігноруючи те, що Товариство зобов’язане здійснювати закупівлі виключно у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», ФДМУ рекомендує опрацювати договір.
Чи варто перераховувати всі порушення та невідповідності у діях ФДМУ щодо відбору кандидатів на зайняття посад незалежних членів наглядових рад особливо важливих для економіки підприємств, які перебувають в управлінні Фонду державного майна України? Напевно, що ні. Для допитливих читачів ми публікуємо лист, який було надіслано до Фонду державного майна України, із детальними посиланнями на нормативні документи та відповідними обґрунтуваннями нелегітимності дій ФДМУ.
Зауважимо, що здійснивши аналіз публічної інформації про компанію «Pedersen & Partners», завітавши до їхнього офісу, ми маємо суттєві підозри щодо спроможності цієї компанії взагалі здійснювати такий добір персоналу. Між іншим, в компанії працює лише один працівник та керівник. Звичайно ж, про підозри ми повідомили правоохоронним структурам…
Якщо ж відверто, то нас турбує таке питання: чи дійсно в ФДМУ працюють настільки не компетентні працівники та менеджери? Чи вони щиро сподіваються на необачність менеджменту АТ «Хмельницькобленерго» та нехтування ним вимог законодавчих та нормативних документів?
Відділ зв’язків із громадськістю