17 Гру 2024
2090

Оновлення в графіках та важливі зміни для споживачів

Розуміємо, що виникає багато запитань щодо черг, підчерг, тому інформуємо в форматі питання-відповідь.

Чим регламентується процес формування Графіків погодинних відключень (ГПВ)?

Цей процес регламентується інструкцією. Наказом Міненерго від 27.11.2024 № 439 «Про внесення змін до Інструкції про складання і застосування графіків погодинного відключення електроенергії» до інструкції було внесено важливі зміни.

Що саме змінилося для споживачів?

  1. Чітко визначено, що на період дії воєнного стану максимальна одноразова тривалість погодинного відключення не може перевищувати 6 годин, з можливим відхиленням не більше, ніж на 1 годину, з подальшим періодом розподілу електроенергії не менше 2 годин. Зверніть увагу, це стосується саме погодинних відключень за графіком.
  2. Кожна черга ділиться на дві підчерги. У разі необхідності, відключення можуть охоплювати підчергу, а не цілу чергу.
  3. До ГПВ, як і раніше, не відносяться лінії, які живлять критичну інфраструктуру.  

Як дізнатися свою підчергу?

Сервіси для визначення черг/підчерг залишились такими ж, як і раніше. Підчергу за адресою можна дізнатися на сайті Товариства за допомогою сторінки «Перевірити чергу», переглянувши файли співставлення черг/підчерг та фізичних адрес на сторінці «Погодинні відключення».

За допомогою чат-ботів підчергу можна перевірити, ввівши номер договору для непобутових споживачів або 14-ти значний номер особового рахунку для побутових споживачів. Також можна перевірити підчергу, ввівши в чат-боті номер телефону, який зафіксовано в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів.

Коли буде висвітлюватися графік на наступну добу?

Як і раніше, інформація буде формуватися ввечері на наступний день. Ключовими даними для формування графіка є розпорядження НЕК «Укренерго» щодо годин застосування обмежень та кількості черг/підчерг, які будуть знеструмлюватися.

Що робити, коли за графіком електроенергія має розподілятися, але в оселі/офісі її немає?

Перевірити причину відключення на сайті Товариства – розділи «Актуальні відключення», «Відключення за адресою». Також можна дізнатися причину відключення або подати заявку про відсутність електроенергії у чат-ботах.

Важливо: електрична енергія може бути відсутня через аварійні пошкодження електромереж, планові роботи з модернізації, обслуговування чи ремонту мереж. Тобто, не кожне відключення є погодинним.

Як налаштувати отримання сповіщень про відключення?

Внести поштову скриньку в розділ «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів.

Відділ зв’язків з громадськістю

 
 
 
Наверх