Розуміємо, що виникає багато запитань щодо черг, підчерг, тому інформуємо в форматі питання-відповідь.
Чим регламентується процес формування Графіків погодинних відключень (ГПВ)?
Цей процес регламентується інструкцією. Наказом Міненерго від 27.11.2024 № 439 «Про внесення змін до Інструкції про складання і застосування графіків погодинного відключення електроенергії» до інструкції було внесено важливі зміни.
Що саме змінилося для споживачів?
- Чітко визначено, що на період дії воєнного стану максимальна одноразова тривалість погодинного відключення не може перевищувати 6 годин, з можливим відхиленням не більше, ніж на 1 годину, з подальшим періодом розподілу електроенергії не менше 2 годин. Зверніть увагу, це стосується саме погодинних відключень за графіком.
- Кожна черга ділиться на дві підчерги. У разі необхідності, відключення можуть охоплювати підчергу, а не цілу чергу.
- До ГПВ, як і раніше, не відносяться лінії, які живлять критичну інфраструктуру.
Як дізнатися свою підчергу?
Сервіси для визначення черг/підчерг залишились такими ж, як і раніше. Підчергу за адресою можна дізнатися на сайті Товариства за допомогою сторінки «Перевірити чергу», переглянувши файли співставлення черг/підчерг та фізичних адрес на сторінці «Погодинні відключення».
За допомогою чат-ботів підчергу можна перевірити, ввівши номер договору для непобутових споживачів або 14-ти значний номер особового рахунку для побутових споживачів. Також можна перевірити підчергу, ввівши в чат-боті номер телефону, який зафіксовано в розділі «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів.
Коли буде висвітлюватися графік на наступну добу?
Як і раніше, інформація буде формуватися ввечері на наступний день. Ключовими даними для формування графіка є розпорядження НЕК «Укренерго» щодо годин застосування обмежень та кількості черг/підчерг, які будуть знеструмлюватися.
Що робити, коли за графіком електроенергія має розподілятися, але в оселі/офісі її немає?
Перевірити причину відключення на сайті Товариства – розділи «Актуальні відключення», «Відключення за адресою». Також можна дізнатися причину відключення або подати заявку про відсутність електроенергії у чат-ботах.
Важливо: електрична енергія може бути відсутня через аварійні пошкодження електромереж, планові роботи з модернізації, обслуговування чи ремонту мереж. Тобто, не кожне відключення є погодинним.
Як налаштувати отримання сповіщень про відключення?
Внести поштову скриньку в розділ «Комунікації» Особистого кабінету споживача енергоресурсів.
Відділ зв’язків з громадськістю